aktualności

POLITYKA ZWROTÓW

Dzięki bezproblemowej procedurze zwrotów, odsyłanie produktów jest równie proste, co ich zamawianie.
Pamiętaj, że możemy przyjąć tylko zwrot towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym, i że towary zakupione w sklepie internetowym Moove nie mogą być zwracane w sklepach sprzedaży detalicznej.
Aby zwrócić towary kupione w sklepie internetowym Moove, prosimy o mail na adres  order@moove.pl z informacją o zwrocie. Będziemy wdzięczni za podanie również powodu dokonywania zwrotu (niewłaściwy rozmiar, produkt nie spełnia oczekiwań, itd.). Pomoże to nam w przyszłości ulepszyć naszą ofertę.
Prosimy starannie zapakować produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia w transporcie. Najlepiej, jeśli można użyć ponownie oryginalnego opakowania.

- Wyślij mail na adres order@moove.pl. Podaj też powód swojej decyzji.

- Zapakuj i odeślij produkt w oryginalnym opakowaniu. Produkty nie mogą być pozbawione metek.

- Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki

- Zwrot środków nastąpi dopiero po zarejestrowaniu przez nas odbioru przesyłki zwrotnej.
zamknij